Aristotelova Metafyzika IX, 1-3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 341 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aristotelova Metafyzika IX, 1-3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristotelova Metafyzika IX, 1-3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Aristotelova Metafyzika IX, 1-3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristotelova Metafyzika IX, 1-3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem

Aristotelova Metafyzika IX, 1-3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristotelova Metafyzika IX, 1-3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Cyklus přednášek z letního semestru r. 1931 na universitě ve Freiburku s podtitulem ”Bytnost a skutečnost mohoucnosti”, v nichž autor analyzuje Aristotelovy pojmy dynamis a energeia. Přeložil I. Chvatík. Kniha, kterou dostává čtenář do ruky, patří k nejzasvěcenějším a nejsrozumitelnějším úvodům…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aristotelova Metafyzika IX, 1-3 je 349 Kč

Výběr knih autora Martin Heidegger

Zobrazit všechny knihy autora Martin Heidegger
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.