Americká žena a jiné povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Americká žena a jiné povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americká žena a jiné povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americká žena a jiné povídky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americká žena a jiné povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Americká žena a jiné povídky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Americká žena a jiné povídky - Klobouk Jiří. Dvanáct tematicky různorodých povídek spojuje styl prolínající rovinureality a imaginace a často až surreálná představivost, pohybující se na hranici snu a skutečnosti. Sen, a konkrétně trýznivé sny emigrantů jsou tak výchozím bodem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Americká žena a jiné povídky je 204 Kč

Výběr knih autora Jiří Klobouk

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Klobouk
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.