Jazz II: Rodiče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jazz II: Rodiče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazz II: Rodiče koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazz II: Rodiče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazz II: Rodiče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jazz II: Rodiče - Klobouk Jiří. Experimentální román Jazz II: Rodiče, poprvé vydaný anglicky roku 1979 v kanadském exilu, je, jak již napovídá sám jeho název, silně inspirován jazzovou hudbou, zejména jejími improvizačními prvky. Příběh, který není skutečným příběhem, se odehrává ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jazz II: Rodiče je 122 Kč

Výběr knih autora Jiří Klobouk

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Klobouk
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.