Amerika ve varu - Kronika Spojených států (nejen) v čase prezidentských voleb

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 463 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amerika ve varu - Kronika Spojených států (nejen) v čase prezidentských voleb koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
463 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amerika ve varu - Kronika Spojených států (nejen) v čase prezidentských voleb koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amerika ve varu - Kronika Spojených států (nejen) v čase prezidentských voleb koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Není skladem

Amerika ve varu - Kronika Spojených států (nejen) v čase prezidentských voleb koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amerika ve varu - Kronika Spojených států (nejen) v čase prezidentských voleb je 484 Kč

Výběr knih autora Martin Kovář

Zobrazit všechny knihy autora Martin Kovář
Výběr knih vydavatele Gradamas s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gradamas s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.