Civilisations: Collapse and regeneration. Rise, fall and transformation in history

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 801 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Civilisations: Collapse and regeneration. Rise, fall and transformation in history koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Civilisations: Collapse and regeneration. Rise, fall and transformation in history koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
822 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Civilisations: Collapse and regeneration. Rise, fall and transformation in history koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
667 Kč
Není skladem

Krátký popis
The present volume is dedicated to the concept of collapse as reflected through different kinds of historical and environmental evidence. A total of twenty-eight in-depth studies provides a heterogenous analyses of the collapse and regeneration processes in societies and civilisations separated…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Civilisations: Collapse and regeneration. Rise, fall and transformation in history je 763 Kč

Výběr knih autorů Martin Kovář , Miroslav Bárta

Zobrazit všechny knihy autora Martin Kovář, Miroslav Bárta
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.