Amulet: The Last Council

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amulet: The Last Council koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Emily is escorted to the Academy, where she's expected to competefor a spot on the Guardian Council, among the most powerful Stonekeepers. But as the number of competitors gets smaller and smaller,a terrible secret is slowly uncovered - a secret that, if leftburied, means the certain…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Kazu Kibuishi

Zobrazit všechny knihy autora Kazu Kibuishi
Výběr knih vydavatele Scholastic US

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic US
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.