Pustinami k díkuvzdání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pustinami k díkuvzdání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pustinami k díkuvzdání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pustinami k díkuvzdání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pustinami k díkuvzdání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pustinami k díkuvzdání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pustinami k díkuvzdání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pustinami k díkuvzdání - Rejchrt Pavel. Rozsáhlé literární, tj. básnické, prozaické i esejistické dílo Pavla Rejchrta (nar. 1942), do roku 1990 nepublikované, nyní sympaticky rozhojňuje další autorova knižní publikace s názvem Pustinami k díkůvzdání. Jde o prokomponovaný cyklus básní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pustinami k díkuvzdání je 287 Kč

Výběr knih autora Pavel Rejchrt

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Rejchrt
Výběr knih vydavatele Stefanos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stefanos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.