Andělé a předkové - Kniha a 55 karet (matné)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 331 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělé a předkové - Kniha a 55 karet (matné) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé a předkové - Kniha a 55 karet (matné) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé a předkové - Kniha a 55 karet (matné) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé a předkové - Kniha a 55 karet (matné) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Andělé a předkové - Kniha a 55 karet (matné) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
364 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nádherné obrazy vás zvou, abyste se ponořili do léčivé moudrosti vody a její láskyplné péče. Vytvořte ve svém životě prostor pro zpomalení, zamyšlení a naplnění mysli, těla i duše. V přiloženém průvodci najdete: * posvátná mystéria vody, * jak karty aktivovat a naladit se na ně, * jak karty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělé a předkové - Kniha a 55 karet (matné) je 364 Kč

Výběr knih autora Kyle Gray

Zobrazit všechny knihy autora Kyle Gray
Výběr knih vydavatele Synergie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Synergie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.