Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tví andělé jsou ti nablízku, pamatuj, stačí na ně jen pomyslet. Máš po svém boku anděly, kteří ti pomáhají a vedou tě, kdykoli je potřebuješ. Andělské vykládací karty mezinárodně uznávané australské jasnovidky Debbie Malone jsou krásným souborem šestatřiceti mocných andělů, kteří vám pomohou v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělské vykládací karty - Věříte-li v anděly, všechno je možné - kniha a 36 karet, 2. vydání je 237 Kč

Výběr knih autora Debbie Malone

Zobrazit všechny knihy autora Debbie Malone
Výběr knih vydavatele Synergie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Synergie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.