Andělské pohádky na dobrou noc - Příběhy lásky a pomoci, které přinášejí potěšení, zklidnění a pochopení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělské pohádky na dobrou noc - Příběhy lásky a pomoci, které přinášejí potěšení, zklidnění a pochopení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské pohádky na dobrou noc - Příběhy lásky a pomoci, které přinášejí potěšení, zklidnění a pochopení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské pohádky na dobrou noc - Příběhy lásky a pomoci, které přinášejí potěšení, zklidnění a pochopení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské pohádky na dobrou noc - Příběhy lásky a pomoci, které přinášejí potěšení, zklidnění a pochopení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Andělé nás vedou a ochraňují v našem každodenním životě a pomocí této sbírky příběhů se s jejich láskyplnou a milující energií seznámí i vaše děti. Tajuplné a působivé příběhy spolu s postavami a prostředím, v němž se odehrávají, bezesporu podnítí představivost každého dítěte. Nenásilné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělské pohádky na dobrou noc - Příběhy lásky a pomoci, které přinášejí potěšení, zklidnění a pochopení je 231 Kč

Výběr knih autora Karen Walace

Zobrazit všechny knihy autora Karen Walace
Výběr knih vydavatele Synergie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Synergie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.