Andělská tvář II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělská tvář II. koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělská tvář II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Andělská tvář II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Napínavý dobrodružný příběh odehrávající se v exotickém prostředí francouzské kolonie v Tichomoří.Filip de Mornay odjíždí do války a jeho těhotná žena Charlotta zůstává na zámku sama. Při nehodě kočáru způsobené Margot Pinaudovou přijde o dítě, navíc ztratí i svou společnici. Když obdrží zprávu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělská tvář II. je 244 Kč

Výběr knih autora Hana Marie Körnerová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Marie Körnerová
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.