Dlouhá cesta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dlouhá cesta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhá cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dlouhá cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Dlouhá cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Není skladem

Dlouhá cesta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhá cesta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhá cesta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
V září 1793 ovládli Francii jakobíni a jejich téměř roční soupeření o moc s girondisty vyvolalo novou vlnu poprav. Pod gilotinou skončilo téměř dvacet tisíc lidí. Horší dobu k návratu do rodné země si Hermína de Marigny vybrat nemohla. Na doporučení matčina právníka se vydává do Paříže, aby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dlouhá cesta je 283 Kč

Výběr knih autora Hana Marie Körnerová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Marie Körnerová
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.