Anička a Velikonoce, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anička a Velikonoce, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a Velikonoce, 3. vydání koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a Velikonoce, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a Velikonoce, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a Velikonoce, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Blíží se Velikonoce a Anička dostane báječný nápad -- pojede k babičce! Na vesnici chodila do druhé třídy a měla tam prima kamarádky a kamarády. Jak se asi mají? Prožijí společně zase nějaká dobrodružství? Anička se moc těší!Už šestá knížka příhod osmileté Aničky!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anička a Velikonoce, 3. vydání je 228 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.