Anne of Avonlea (Collector's Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anne of Avonlea (Collector's Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anne of Avonlea (Collector's Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Anne of Avonlea continues AnneÂ’s story. Now half-past sixteen but as strong-headed and romantic as ever, Anne becomes a teacher at her old school and dreams of its improvement. But her responsible position and mature ambitions do not prevent her entanglement in the scrapes that still seem to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anne of Avonlea (Collector's Edition) je 272 Kč

Výběr knih autora Lucy Montgomery

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Montgomery
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.