A Pair of Blue Eyes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Pair of Blue Eyes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
With a new Introduction by Cedric Watts, Research Professor of English, University of Sussex.A Pair of Blue Eyes, though early in the sequence of Hardy''s novels, is lively and gripping. Its dramatic cliff-hanging episode, for example, is at once tense, ironic, feministic and erotic.With…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.