A Study in Scarlet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Study in Scarlet koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Study in Scarlet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
114 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, A Study in Scarlet, Autoři : Arthur Conan Doyle, Rok vydání : 2011,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Study in Scarlet je 102 Kč

Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.