Antidiskriminační zákon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 618 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antidiskriminační zákon koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antidiskriminační zákon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
644 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antidiskriminační zákon koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
647 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antidiskriminační zákon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
613 Kč
Není skladem

Antidiskriminační zákon koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
611 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komentář přináší praktický výklad zákona č. 198/2009 Sb., o rovném zacházení a o právních prostředcích ochrany před diskriminací a o změně některých zákonů (antidiskriminační zákon). Ambicí autorů bylo napsat komentář, který „nekončí tam, kde začíná problém“. Proto do výkladu začlenili popis…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antidiskriminační zákon je 626 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Petr Polák, Jakub Tomšej, Kristina Koldinská
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.