Balancování na hraně work-life balance a transparentnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Balancování na hraně work-life balance a transparentnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balancování na hraně work-life balance a transparentnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balancování na hraně work-life balance a transparentnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Balancování na hraně work-life balance a transparentnosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace reaguje na dvě relativně nové evropské pracovněprávní směrnice, které mají být do českého právního řádu transponovány během roku 2022, a to směrnici Evropského parlamentu a Rady 2019/1152 ze dne 20. 6. 2019 o transparentních a předvídatelných pracovních podmínkách v Evropské unii a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Balancování na hraně work-life balance a transparentnosti je 292 Kč

Výběr knih autorů Jakub Tomšej , Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Tomšej, Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.