Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V roce 2019 jsme si připomínali 100. výročí vzniku Mezinárodní organizace práce (MOP), založené Versaillskou mírovou konferencí v roce 1919 jakožto součásti mírového uspořádání po první světové válce. Za dobu své existence přijala bezmála 200 úmluv – mezinárodních standardů, upravujících…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP je 343 Kč

Výběr knih autora Kristina Koldinská

Zobrazit všechny knihy autora Kristina Koldinská
Výběr knih vydavatele Auditorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Auditorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.