Antikoncepce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antikoncepce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Antikoncepce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí vydání mimořádně úspěšné knížky, která podává prakticky použitelný přehled o aktuálním stavu antikoncepce v ČR. Dominantou knihy je hormonální antikoncepce (kombinovaná a čistě gestagenní), nitroděložní tělíska, nitroděložní systémy s levonorgestrelem a emergentní kontracepce, autor však…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antikoncepce je 174 Kč

Výběr knih autora Tomáš Fait

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Fait
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.