Anton Bernolák a bernolákovci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 72 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anton Bernolák a bernolákovci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anton Bernolák a bernolákovci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anton Bernolák a bernolákovci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
66 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovný zošit približujúci prostredníctvom výrazných osobností prvý prúd slovenského národného obrodenia (80. a 90. roky 18. storočia) .ktorý v čase osvietenských a „jozefínskych reforiem začal premieňať slovenské etnikum na moderný novodobý národ. Hlásali osvietenské myšlienky a potrebu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anton Bernolák a bernolákovci je 74 Kč

Výběr knih vydavatele Matica slovenská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matica slovenská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.