Fenomén zloženosti v jazyku, osobitne v syntaxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fenomén zloženosti v jazyku, osobitne v syntaxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Fenomén zloženosti v jazyku, osobitne v syntaxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor predstavuje zloženosť v jazyku ako prejav pôsobenia princípu analytizmu v stavbe jazyka a rozoberá ju jednak na lexikálnej úrovni jazykovej stavby (na príklade lexikalizovaných spojení s kategoriálnym slovesom a podstatným menom) a osobitne na syntaktickej úrovni jazykovej stavby (na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fenomén zloženosti v jazyku, osobitne v syntaxi je 204 Kč

Výběr knih autora Ján Kačala

Zobrazit všechny knihy autora Ján Kačala
Výběr knih vydavatele Matica slovenská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matica slovenská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.