Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 592 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
592 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
617 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
592 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe - Mikeš Petr. Monografie přibližuje právní úpravu a navazující rozhodovací praxi českých soudů při aplikaci pramenů mezinárodního práva. Je zaměřena na rozhodování Ústavního soudu, jakož i Nejvyššího soudu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe je 600 Kč

Výběr knih autora Petr Mikeš

Zobrazit všechny knihy autora Petr Mikeš
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.