Archeolog a jeho sbírka Josef Antonín Jíra a archeologické muzeum na Hanspaulce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Archeolog a jeho sbírka Josef Antonín Jíra a archeologické muzeum na Hanspaulce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archeolog a jeho sbírka Josef Antonín Jíra a archeologické muzeum na Hanspaulce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archeolog a jeho sbírka Josef Antonín Jíra a archeologické muzeum na Hanspaulce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archeolog a jeho sbírka Josef Antonín Jíra a archeologické muzeum na Hanspaulce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Krátký popis
Josef Antonín Jíra (1868–1930) náleží k nejvýznamnějším postavám pražské archeologie. Soukromá archeologická sbírka, kterou vytvářel od devadesátých let 19. století, patřila ve své době k nejpozoruhodnějším v celých Čechách. Jírův životní příběh je typickým příběhem člověka, který se dokázal ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Archeolog a jeho sbírka Josef Antonín Jíra a archeologické muzeum na Hanspaulce je 192 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.