Architektura kreativního myšlení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Architektura kreativního myšlení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura kreativního myšlení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura kreativního myšlení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura kreativního myšlení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura kreativního myšlení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak se malá holka z komunistického Československa, již nadchl film Skleněné peklo s Paulem Newmanem v roli architekta navrhujícího mrakodrapy, dostala na stáž do San Franciska? A jak se později prosadila v oblasti, která přála především mužům? Světově proslulá architektka Eva Le Peutrec vám ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Architektura kreativního myšlení je 185 Kč

Výběr knih autora Eva Le Peutrec

Zobrazit všechny knihy autora Eva Le Peutrec

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.