Antonín Matzenauer - Život, dílo, korespondence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antonín Matzenauer - Život, dílo, korespondence koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Matzenauer - Život, dílo, korespondence koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Matzenauer - Život, dílo, korespondence koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Matzenauer - Život, dílo, korespondence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tento svazek je věnován moravskému jazykovědci Antonínu Matzenauerovi (1823–1893). Pojednává na dobovém pozadí o jeho životě a díle, přináší edici jeho známé korespondence a obsahuje soupis jeho spisů.Tento svazek je věnován moravskému jazykovědci Antonínu Matzenauerovi (1823–1893). Pojednává…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antonín Matzenauer - Život, dílo, korespondence je 134 Kč

Výběr knih autora Bohumil Vykypěl

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Vykypěl

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.