Archivní kolekce Barbar Conan 2 - Mořští jestřábové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 894 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Archivní kolekce Barbar Conan 2 - Mořští jestřábové koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivní kolekce Barbar Conan 2 - Mořští jestřábové koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivní kolekce Barbar Conan 2 - Mořští jestřábové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
789 Kč
Není skladem

Archivní kolekce Barbar Conan 2 - Mořští jestřábové koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokračování původní komiksové řady nakladatelství Marvel představuje legendární příběhy psané scenáristou Royem Thomasem ve výtvarném pojetí Barryho Windsora-Smithe, Gila Kanea a Johna Buscemy. Conanovy kroky se v nich zkříží s kultovním hrdinou Michaela Moorcocka, Elrikem z Melniboné, a s jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Archivní kolekce Barbar Conan 2 - Mořští jestřábové je 841 Kč

Výběr knih autora Roy Thomas

Zobrazit všechny knihy autora Roy Thomas
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.