Archivní kolekce Barbar Conan 3 - Prokletí zlaté lebky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 764 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Archivní kolekce Barbar Conan 3 - Prokletí zlaté lebky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
764 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Archivní kolekce Barbar Conan 3 - Prokletí zlaté lebky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
991 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivní kolekce Barbar Conan 3 - Prokletí zlaté lebky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivní kolekce Barbar Conan 3 - Prokletí zlaté lebky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivní kolekce Barbar Conan 3 - Prokletí zlaté lebky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Roy Thomas tentokrát při snaze vytvořit z Barbara Conana jeden z neproslulejších komiksů všech dob spojil síly s výtvarníkem Johnem Buscemou! Conan pokračuje v cestách po hyborejských zemích, a dokonce vstupuje do armády svého někdejšího nepřítele, krále Yezdigerda. Osud ho zavane do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Archivní kolekce Barbar Conan 3 - Prokletí zlaté lebky je 862 Kč

Výběr knih autora Roy Thomas

Zobrazit všechny knihy autora Roy Thomas
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.