Aromaterapie do kapsy 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 484 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aromaterapie do kapsy 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
484 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Aromaterapie do kapsy 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
548 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aromaterapie do kapsy 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
556 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aromaterapie do kapsy 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
604 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aromaterapie do kapsy 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aromaterapie do kapsy 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
554 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktický průvodce světem aromaterapie, který shrnuje všechny potřebné informace nutné k bezpečnému používání éterických olejů pro dobrou fyzickou a psychickou kondici. Kromě základních údajů o zdrojové rostlině jsou u každého éterického oleje uvedeny účinky, tradiční použití, kontraindikace,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aromaterapie do kapsy 2 je 559 Kč

Výběr knih autora Marie Noe

Zobrazit všechny knihy autora Marie Noe
Výběr knih vydavatele One Woman Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele One Woman Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.