Dobré věci nejsou špatné

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobré věci nejsou špatné koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobré věci nejsou špatné koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobré věci nejsou špatné koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobré věci nejsou špatné koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dobré věci nejsou špatné koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mnoho lidí si přeje změnit své stravovací návyky, chtějí vařit jinak, zdravěji, ale nevědí, jak začít. Právě pro ně je určena tato kniha. Nabízí jednoduché recepty pro všední dny a praktické rady a informace pro orientaci v džungli rozporuplných názorů na zdravou stravu. A protože autorka se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobré věci nejsou špatné je 244 Kč

Výběr knih autora Marie Noe

Zobrazit všechny knihy autora Marie Noe
Výběr knih vydavatele One Woman Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele One Woman Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.