Hádej, kdo jsem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hádej, kdo jsem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hádej, kdo jsem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hádej, kdo jsem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hádej, kdo jsem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Hádej, kdo jsem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hádej, kdo jsem - Čížková Eliška. Sedm příběhů o lidech na cestách světem a životem, kteří se ocitají ve vypjatých životních situacích. Eliška Čížková mistrně zachycuje nedobrovolnou dvojí existenci neobyčejně citlivého člověka, osamělé bytosti všemi smysly vnímající vesmír a živé i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hádej, kdo jsem je 162 Kč

Výběr knih vydavatele One Woman Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele One Woman Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.