Art in the Blood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Art in the Blood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Krátký popis
London. A snowy December, 1888. Sherlock Holmes, 34, is languishing and back on cocaine after a disastrous Ripper investigation. Watson can neither comfort nor rouse his friend – until a strangely encoded letter arrives from Paris. Mlle La Victoire, a beautiful French cabaret star writes that…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Art in the Blood je 222 Kč

Výběr knih autora Bonnie MacBird

Zobrazit všechny knihy autora Bonnie MacBird
Výběr knih vydavatele Harper Collins UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.