Astro-kalendář 2018

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Astro-kalendář 2018 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astro-kalendář 2018 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostává se vám do rukou kalendář, který je od roku 2001 vaším každodenním astrologickým průvodcem a který si získal mnoho příznivců. Opět se setkáváte s obálkou, na které je obraz známého malíře pana Zdeňka Hajného. Zatímco text se snaží přiblížit logiku a zákonitosti vesmíru, vyjadřuje obraz…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Astro-kalendář 2018 je 125 Kč

Výběr knih autora Jarmila Gričová

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Gričová
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.