Atavismy. jako nástroj a prostředek magické moci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atavismy. jako nástroj a prostředek magické moci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atavismy. jako nástroj a prostředek magické moci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atavismy. jako nástroj a prostředek magické moci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atavismy. jako nástroj a prostředek magické moci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Studie mapuje aktuální stav ametody práce satavismy vrámci magie západní tradice sdůrazem nasoučasné trendy, apřináší též některé nové myšlenky apodněty, které přispívají khlubšímu porozumění tomuto dosud nepříliš probádanému odvětví magie.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atavismy. jako nástroj a prostředek magické moci je 246 Kč

Výběr knih autora Josef Veselý

Zobrazit všechny knihy autora Josef Veselý
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.