Astrologia Gallica aneb Francouzská astrologie 1 + 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 2 653 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Astrologia Gallica aneb Francouzská astrologie 1 + 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 653 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astrologia Gallica aneb Francouzská astrologie 1 + 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 685 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astrologia Gallica aneb Francouzská astrologie 1 + 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
2 700 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astrologia Gallica aneb Francouzská astrologie 1 + 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 816 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pečlivě zpracované dílo přeložené z latinského originálu z roku 1661 vydané pod záštitou Astrologické společnosti ČR a redigované Zdeňkem Bohuslavem Samotná rozsáhlá práce Jeana Baptisty Morina nevznikala lehce. Více než 30 let ji psal sám autor, vydána tiskem byla až roku 1661, tedy pět let po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Astrologia Gallica aneb Francouzská astrologie 1 + 2 je 2 713 Kč

Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.