Ať žijí auta!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ať žijí auta! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ať žijí auta! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Ať žijí auta! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ať žijí auta! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vítejte ve světě aut! Vítejte v úžasném světě obývaném nejrůznějšími šikovnými vozidly, jako jsou sanitky, minitraktor, buldozer, cisterna, popelářský či policejní vůz, závoďák a spousta jejich kamarádů. Ale pozor! Můžete se také setkat s nebezpečným Šroťákem, naštvaným kombajnem či jezerní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ať žijí auta! je 194 Kč

Výběr knih autora Petr Čepek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Čepek
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.