Atlas českých dějin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas českých dějin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Atlas českých dějin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
První část dvoudílné edice atlasů se věnuje počátkům osídlení, prvním státním útvarům, období středověku a počátku novověku na našem území. V mapách a plánech sleduje územní, kulturní i hospodářský vývoj předchůdců dnešního státu a jeho obyvatel do roku 1618. Mapy doplňuje množství grafů,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas českých dějin je 237 Kč

Výběr knih autora Eva Semotanová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Semotanová
Výběr knih vydavatele Kartografie Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kartografie Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.