Česká města na starých mapách a plánech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 380 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká města na starých mapách a plánech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká města na starých mapách a plánech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká města na starých mapách a plánech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Česká města na starých mapách a plánech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Není skladem

Česká města na starých mapách a plánech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mapy a plány měst jsou nejen součástí dobové kartografie a zeměměřictví, ale také v mnoha případech překrásnými výtvarnými díly, která potěší oči i duši. Tato bohatě ilustrovaná publikace přináší čtenářům výběr různých typů map a plánů českých, moravských a slezských měst napříč staletími,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká města na starých mapách a plánech je 410 Kč

Výběr knih autora Eva Semotanová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Semotanová
Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.