Atlas hub

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas hub koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas hub koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem

Atlas hub koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas hub koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
257 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Atlas hub koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas hub koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas hub koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas hub koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poznáváme naše houbyPopulárně-naučný průvodce vybranými druhy jedlých, nejedlých a jedovatých hub, které můžete v naší přírodě najít nejen v lesích, ale i na loukách či v parcích, a to po celý rok. Houby jsou v knize řazeny abecedně a jsou rozděleny do tří barevně odlišných bloků, stejně jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas hub je 251 Kč

Výběr knih autora Marta Knauerová

Zobrazit všechny knihy autora Marta Knauerová
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.