Atlas majáků na konci světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas majáků na konci světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas majáků na konci světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Není skladem

Atlas majáků na konci světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas majáků na konci světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas majáků na konci světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas majáků na konci světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Atlas majáků na konci světa - Macías González. Slepý strážce opatruje světlo na dalekém mrazivém severu; statečná dívka se vydává zachránit několik trosečníků; děsivý přízrak uvnitř majáku píše po nocích na psacím stroji; výstřední obchodník vztyčuje neuvěřitelnou věž na otevřeném…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas majáků na konci světa je 391 Kč

Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.