Atlas prokletých míst

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 373 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas prokletých míst koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas prokletých míst koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas prokletých míst koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas prokletých míst koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Atlas prokletých míst - Le Carrer Olivier. Stylově zpracovaný atlas zve na návštěvu nejděsivějších a nejnebezpečnějších míst planety. Francouzský mořeplavec a znalec geografie Olivier Le Carrer zmapoval čtyřicet lokalit, které v sobě skrývají pohnutou a bouřlivou historii: od…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas prokletých míst je 404 Kč

Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.