(R)evoluční ekonomie o systému a lidech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

(R)evoluční ekonomie o systému a lidech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(R)evoluční ekonomie o systému a lidech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(R)evoluční ekonomie o systému a lidech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(R)evoluční ekonomie o systému a lidech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Krátký popis
Možná už nebudeme žít ve světě, kde je vše jasné… Stane se finanční krize a nejistota posledních let pouhou epizodou, anebo si vážně musíme zvyknout na to, že už nic nebude tak snadné jako dřív? Ekonom Tomáš Sedláček si s publicistou Romanem Chlupatým k debatě na toto téma přizval amerického…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy (R)evoluční ekonomie o systému a lidech je 124 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Sedláček, David Graeber, Roman Chlupatý
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.