Atlas zvířat pro děti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas zvířat pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas zvířat pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Atlas zvířat pro děti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas zvířat pro děti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
OBJEVUJTE SVĚT ZVÍŘAT V SEDMI ROZKLÁDACÍCH MAPÁCH Ta nejzajímavější zvířata všech sedmi světadílů přináší atlas zvířat pro malé čtenáře od šesti let. Sedm světadílů na sedmi rozkládacích mapách spolu s třinácti přiloženými knížečkami představuje téměř dvě stě těch nejatraktivnějších zvířat z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas zvířat pro děti je 221 Kč

Výběr knih autora Tomáš Tůma

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Tůma
Výběr knih vydavatele B4U Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele B4U Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.