August Sedláček a pomocné vědy historické

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 54 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

August Sedláček a pomocné vědy historické koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
54 Kč
Skladem (odeslání ihned)

August Sedláček a pomocné vědy historické koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: August Sedláček a pomocné vědy historické - kolektiv autorů. Sborni´k praci´ z konference ke 150. vy´rocˇi´ narozeni´ A. Sedla´cˇka. Publikace: August Sedláček a pomocné vědy historické - kolektiv autorů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy August Sedláček a pomocné vědy historické je 69 Kč

Výběr knih autora Božena Kopičková

Zobrazit všechny knihy autora Božena Kopičková
Výběr knih vydavatele neuveden

Zobrazit všechny knihy vydavatele neuveden
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.