Eliška Přemyslovna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eliška Přemyslovna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliška Přemyslovna koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliška Přemyslovna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliška Přemyslovna koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliška Přemyslovna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Eliška Přemyslovna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Eliška Přemyslovna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem

Eliška Přemyslovna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poslední Přemyslovna, matka císaře Karla IV. a hrdá a samostatná žena - tím vším byla česká královna Eliška. Podobizna české královny a významné kulturní osobnosti počátku 14. století, osvětlující život urozené ženy českého středověku. Portrét ženy, matky a královny, dědičky slávy a hrdosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eliška Přemyslovna je 310 Kč

Výběr knih autora Božena Kopičková

Zobrazit všechny knihy autora Božena Kopičková
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.