Česká královna Žofie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 77 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká královna Žofie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
77 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká královna Žofie koupíte na Albatros
Albatros
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká královna Žofie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká královna Žofie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Česká královna Žofie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Česká královna Žofie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhá manželka krále Václava IV., pocházející z rodu bavorských Wittelsbachů, je hlavní postavou nové knihy historičky Boženy Kopičkové. Ta po Elišce Přemyslovně vřazuje do edice Velké postavy českých dějin už druhou z českých královen středověku. Žofie se v jejím podání představuje jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká královna Žofie je 121 Kč

Výběr knih autora Božena Kopičková

Zobrazit všechny knihy autora Božena Kopičková
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.