- Autobiografie II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 420 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

- Autobiografie II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Autobiografie II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Autobiografie II koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Autobiografie II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Není skladem

- Autobiografie II koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý svazek z rozsáhlých třídílných pamětí Marka Twaina, který byl poprvé publikován v roce 2010, tedy sto let po jeho smrti. Spíše než o klasickou autobiografii jde o soubor anekdot, „pomluv“ a přemítání o živote, na němž Twain pracoval několik let. Jeho až drásavě upřímná reflexe vlastního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy - Autobiografie II je 467 Kč

Výběr knih autora Mark Twain

Zobrazit všechny knihy autora Mark Twain
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.