Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Publikace Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici, která navazuje na řadu předchozích monografií věnovaných různým fenoménům v Bibli a jejich interpretacím, nevypráví kompletní historii nebo chronologii tradičních příběhů patriarchů, proroků, soudců, králů, kněžstva a učenců.…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici je 256 Kč

Výběr knih autora Věra Veronika Tydlitátová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Veronika Tydlitátová
Výběr knih vydavatele Západočeská univerzita v Plzni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Západočeská univerzita v Plzni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.