Co si beru na cestu a koho na ní potkám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co si beru na cestu a koho na ní potkám koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co si beru na cestu a koho na ní potkám koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha navazuje na publikaci Interkulturalita a národnostní menšiny v teorii i praxi (2019). Zabývá se fenoménem současné migrace do České republiky s fokusem na prožívání cesty. Kniha Co si beru na cestu a koho na ní potkám. Teorie a praxe současné migrace jedinečným způsobem kombinuje pohled…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co si beru na cestu a koho na ní potkám je 198 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Západočeská univerzita v Plzni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Západočeská univerzita v Plzni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.