Flexibilní učení a flexibilní formy vzdělávání na vysoké škole

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Flexibilní učení a flexibilní formy vzdělávání na vysoké škole koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flexibilní učení a flexibilní formy vzdělávání na vysoké škole koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flexibilní učení a flexibilní formy vzdělávání na vysoké škole koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flexibilní učení a flexibilní formy vzdělávání na vysoké škole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
S pojmem flexibilita ve vzdělávání se v dnešní době setkáváme všude tam, kde chceme zdůraznit schopnost studentů, učitelů a vzdělávacích institucí používat při učení a vzdělávání různorodé formy, metody a prostředky, volit je a přecházet mezi nimi dle potřeby s cílem dosáhnout plánovaných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Flexibilní učení a flexibilní formy vzdělávání na vysoké škole je 228 Kč

Výběr knih autora Lucie Rohlíková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Rohlíková
Výběr knih vydavatele Západočeská univerzita v Plzni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Západočeská univerzita v Plzni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.